REZERWUJ
REZERWUJ
REZERWUJ

Aktualności

5 sierpnia 2019
Wesla i imprezy

Organizacja wesela w Falentach – dlaczego warto?

Wybór sali weselnej to jedna z najważniejszych decyzji podczas organizacji wymarzonego wesela. Wielość tego typu obiektów nie ułatwia dokonania najlepszego wyboru. Jeśli i Wy zastanawiacie się, gdzie zorganizować swoje wesele, koniecznie przeczytajcie nasz dzisiejszy artykuł. Przedstawiamy w nim zalety organizacji tego wyjątkowego wydarzenia w takim obiekcie, jak nasz.

Wesele w obiektach hotelarskich decyduje się organizować coraz więcej par młodych. To bardzo praktyczne rozwiązanie. Tego typu obiekty bowiem świadczą kompleksowe usługi, dzięki którym wszystko jest dostępne na miejscu. Nad wyborem takiego miejsca weselnego powinny się w szczególności zastanowić pary, które zapraszają gości z różnych stron Polski, a nawet z zagranicy. Obiekt hotelarski zapewnia komfortową bazę noclegową dla dużej liczby uczestników. Jednak to nie jedyny argument, który przemawia za organizację wesela w takim miejscu. Poznaj je wszystkie.

Kompleksowość usług

Wybierając obiekt hotelarski na wesele, możemy liczyć na kompleksowość usług. Wynajmujemy nie tylko samą salę weselną, ale możemy liczyć również na jej dekorację, nie trzeba się też martwić o stoły i krzesła. Otrzymamy również bogatą ofertę gastronomiczną, a goście będą mogli skorzystać z oferty Wellness lub SPA, jeśli taka znajduje się na terenie obiektu.

Organizując wesele w obiekcie hotelarskim, do dyspozycji otrzymamy również apartament dla nowożeńców, a rodzice pary młodej także mogą liczyć na atrakcyjne ceny noclegów.

Wyjątkowa oprawa gastronomiczna

Obiekty w wyższym standardzie zazwyczaj posiadają własną restaurację, a w niej profesjonalnego szefa kuchni, który wyczaruje wyjątkowe menu weselne. Wielość i różnorodność potraw z powodzeniem dostosujecie do Waszych możliwości finansowych i indywidulanych potrzeb. Można pozostać przy dwóch czy trzech posiłkach ciepłych oraz torcie, ale można też zaszaleć, oferując gościom różnego rodzaju bufety ciepłe i zimne np. wiejski stół, fontannę czekolady, stół z sushi i wiele innych. Wybór kulinarnych dodatków zależy od preferencji organizatorów. Ponadto zaplecze gastronomiczne obejmuje także wszelkie napoje bezalkoholowe ciepłe i zimne.

Obsługa na najwyższym poziomie

Decydując się na organizację wesela w obiekcie hotelarskim, możemy liczyć na profesjonalną obsługę. Najczęściej para młoda otrzymuje wsparcie profesjonalnego organizatora wesel, który od A do Z zajmuje się przygotowaniem danego przedsięwzięcia. Dzięki temu nowożeńcy mają pewność, że wszystko będzie zorganizowane tak, jak sobie wymarzyli i o nic nie muszą się martwić. Event manager posiada też często listę rekomendowanych fotografów, zespołów muzycznych czy DJ-ów, których chętnie poleci.

Warto również pamiętać, że wesele w obiekcie hotelarskim gwarantuje profesjonalną obsługę podczas trwania przyjęcia. Możemy być pewni, że obsłużą nas doświadczeni klienci, a obiekt zadba o idealny przebieg wydarzenia. Po wszystkim nie musimy się też martwić o sprzątanie.

Ślub na miejscu

Wiele obiektów oferuje także możliwość organizacji ślubu plenerowego. W Falentach posiadamy specjalnie dedykowane na takie wydarzenie zielone patio, gdzie można przeprowadzić niezapomnianą ceremonię ślubną. Po niej goście do razu mogą przejść bezpośrednio do sali weselnej. Na to praktyczne rozwiązanie decyduje się coraz więcej par.

Jeśli jesteście zainteresowani organizacją wesela pod Warszawą w nowoczesnym i stylowym obiekcie, skontaktujcie się z Falenty Biznes i Wypoczynek. Nasz obiekt oferuje kompleksową organizację każdego przyjęcia, dostosowując ofertę do oczekiwań pary młodej.